UGNĖ HELENĖ

vizualinio turinio kūrimas

Labas, džiugu, kad užsukai paskaityti tuo kuo aš dalinuosi. Tai apie mane supantį pasaulį, pačios daromas įžvalgas, nuveiktus ir planuojamus nuveikti darbus, projektus.

Apie asmenines paieškas, apie tobulėjimą fotografijos pasaulyje. Apie keliones, apie mylimą Graikiją. Apie sąmoningumo stovyklas ir žmonių virsmus.

Apie pasaulį, kurį matau per objektyvą.

ĮVAIZDINĖ FOTOSESIJA AR VERSLO PORTRETAI?

kokio pobūdžio fotosesiją rinktis jei vedi komunikaciją

Šį kartą Tavęs laukia nuoširdus pasidalinimas, kas yra įvaizdinė fotosesija kuo ji skiriasi nuo verslo portretų. Paaiškinsiu kokia yra įvaizdinės fotosesijos paskirtis ir kada pakanka tik verslo portretų.

Kai kalbame apie verslo segmentą, pravartu žinoti, kad profesionalus įvaizdis yra dalis Tavo sėkmės.
Na nebent esi programuotoja (-as), kuriam dienos šviesa neegzistuoja ir viešieji ryšiai svetimas terminas.:)

Dangų įsimylėjusi kregždė A.Liorentaitė

pirmoji moteris lakūnė ir parašiutininkė

Šiandien aplankė jausmas ir suvokimas, kad ir kas mes bebūtume, kad ir ko mes asmeniškai patys siektume gyvenime beieškodami savęs, visų pirma atsigręžkime į savo šeimą, giminę, ankstesnes kartas. Rasime daug atsakymų, lobių, panašumų, sutapimų.
Aš neišimtis.
Pirmoji Lietuvos moteris lakūnė ir parašiutininkė Antanina Liorentaitė (1906 - 2003 m) buvo mano promočiutės sesuo.

KĄ SVARBU ŽINOTI APIE FOTOSESIJĄ PAJŪRYJE

Vasaros džiaugsmas - pajūris

Štai keletas dalykų, kuriuos verta žinoti fotografuonatis pajūryje, nesvarbu ar tai darote patys ar su profesionalo fotografo pagalba. Ši informacija pravers ieškantiems ne tik emocionalių, bet ir estetiškų nuotraukų.
Laikas
Foto kampas
Spalvos, drabužiai
Papildomos detalės
Scenarijus
Vieta
Ko tikėtis iš profesionalios fotosesijos

Atėnai pavasario fone

9 dienos ieškant mėlyno dangaus

Puikiai mane supras tie, kuriems saulė, žydras dangus ir šiluma yra ne tik kad pirmoji pagalba energijai senkant, bet būtinybė nuolatinėje veikloje. Išsiilgusi giedro dangaus pasirinkau dar kartelį aplankyti Atėnus, kartu su dukromis.
Pasirinkome skrydžiui tą dieną, kuomet Atėnuose buvo paskelbtas visuotinis susisiekimo paslaugas teikiančių įstaigų streikas, tame tarpe ir oro linijos. Praradome vieną dieną žydro dangaus vaizdų, bet su tuo susitaikėme. Pakaks 9 iš planuotų dešimties.

Kas įtakoja pasirinkimus?

asmeninės patirtys atvedusios iki šios dienos pasirinkimų

Tu niekada nežinai kur būsi po savaitės, po metų. Gali turėti viziją, bet galutinio taško - ne. Kiekvienoje dienoje mus supa daugybė pasirinkimų. Vieni siųsti kaip išbandymas, kiti - vedantys į gausą. Visi gyvenimo posūkiai, sprendimai, atsitiktiniai įvykiai turi įtakos šios dienos realybei.
5 metus atgal turėjau visiškai kitokius planus asmeninės karjeros posūkiuose. Bet gyvenimas žino geriau nei, kad aš. Aš tik dalis proceso, bet ne sprendėjas.

Plačiau

Motyvacinis dialogas "Pažinimo medis" gimnazijos medraščiui.

Motyvacija

Kalbėti apie savęs ieškojimą ir vidinį pasitenkinimą – man artimos temos. Dažnai tenka savo pavyzdžiu įkvėpti gyvenimo skoniu nusivylusias, perdegusias, savivertės klausimą nagrinėjančias moteris, paneles. Man vidinis pasitenkinimas – tai savojo paveikslo nutapymas savomis spalvomis ir su tinkamu rėmu man, bet ne kitiems. Spalvos, rėmas laikui bėgant gali kisti. Tai organiška, mat, mes augame ne tik fiziškai, bet ir dvasiškai.

LEFKADA SALOJE, GRAIKIJOJE, SLYPI ENERGIJOS UŽTAISAS

Lefkada (Lefkas / Leukadė) sala, esanti Graikijoje, mane papirko natūralia gamta, kurioje randasi visko - kalnai, žydra jūra, žaliuojantys pušynai, baltų uolų skardžiai. Tai sala, kurioje rasite 4 gražiausi pasaulio paplūdimius - Kathisma, Egremni ir Porto Katsiki, Milos. Egremni paplūdimys nuo 2015 iki 2021 buvo nepasiekiamas, kadangi vykęs žemės drebėjimas sugriovė tuometinius laiptelius. Tik 2021 m. buvo pastatyti nauji laipteliai ir ištiestas nuajas kelias. Norint pasiekti šį įspūdingą paplūdimį turėsi

ŠIANDIEN GYVENU KAIP NORIU!

MOTERYS

Puikus to pavyzdys - moterų kelionė į Lefkada salą.
Kaip šeimininkė negali iškepti kiekvieną kartą tokio pačio skonio pyrago, taip ir aš, besilankant entajį kartą Lefkada saloje, ją matau vis kitokią.
Šį kartą, spalio mėnesį, kartu su būriu moterų vykome pažindintis ne tik su sala, bet ir su savimi. Vedinos juoko jogos trenerės, pokyčių mentorės Kristinos Laučienės nėrėme į gilesnius vandenis. Sakoma, kiekviena erdvė, o ypač salos, vibruoja savitą energiją. Lefkada sala daugeliui suvirpino gilius jausmus